Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Dyskusje o polityce w lokalnym wydaniu
Miś Yogi
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 25.09.2015, 16:41

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Miś Yogi » 25.09.2015, 17:01

Ja jestem nowy wiec trochę odbiegnę od tematu ale myślę że forumowicze na pewno zainteresują się tym co zasłyszałem na mieście i może ktoś coś na ten temat wie więcej. Byłem dzisiaj w UM i się dowiedziałem że Burmistrz zaprosił 8 Węgrów na prażonki a potem zadzwonił do nich że ma forsy na obsługę tylko 6 i się Węgrzy obrazili. Przysłali do Urzędu depesze, że ich nie będzie wcale :D . Jeśli to prawda to ciekaw jestem jak Burmistrzunio się wytłumaczy z zaprzepaszczenia wieloletniej współpracy z zaprzyjaźnionymi Węgrami. I druga sprawa to Pani od promocji i środków unijnych która poszła na 2 tygodnie urlopu. Pewnie nic w tym nie było by dziwnego gdyby nie to że pracuje dopiero 3 miesiąc i jak mówią ploty cały urlop wykorzystała już w gminie Wojkowice gdzie poprzednio pracowała.

Lidka
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 160
Rejestracja: 04.05.2010, 20:36

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Lidka » 25.09.2015, 20:24

amerykańska szkoła ? to strach tam sie uczyć ,pewnie kazdy ma pistolet albo noż ? to może lepiej niech wrócą do Poręby nauczyciele niby uczą niby strajkują ,ale chociaż bezpieczniej !

2you
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 15.08.2010, 19:01

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: 2you » 26.09.2015, 21:04

Gwiazdy jeszcze imprezują bo jakoś cicho na forum.

Patiomkin
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 102
Rejestracja: 20.06.2007, 12:37

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Patiomkin » 26.09.2015, 23:08

Jak panowie po pępkowym są idiotami i nie znają prawa niech płacą. Podobnie jak debile nad renem itp. jak ktoś nie zna prawa to skubać ćwoka. A z drugiej strony to zapraszam nieuków z sm znaczy darmozjadów, lub policję do dyskusji czy mogę pić piwo nad zalewem, lub na klatce schodowej któregoś z bloków. Pierwsze o co poproszę to definicja miejsca publicznego i gdzie ona występuje w ustawie o przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Więcej nie podam bo im się 3 komórki nerwowe zlasują.

mandarynka3
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 09.05.2011, 18:55

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: mandarynka3 » 27.09.2015, 09:26

PPM11 nie poczęstowali to musisz się odegrać :?: Wredota porębska nie zna granic a argument żenujący : młodzież porębska spożywająca alkohol o 3 nad ranem to ok a impreza na zamkniętym obiekcie z alkoholem to be. Człowieku zastanów się co ty piszesz i publikujesz !!! Dno

mieszczuch
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 70
Rejestracja: 23.02.2015, 13:17

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: mieszczuch » 27.09.2015, 10:01

Witam.Nie wiem co musiało by sie tu wydarzyć aby zadowolic niezadowolonych.Było bardzo przyjemnie,muzyka niczego sobie,spotkania ze znajomymi,przyjaciółmi.A to,że sobie wypili..i co z tego?? Co sie komu stało?? No co??
Trzeba było przyjsć,najesc sie i porozmawiać z ludzmi.Mozna było z dziewczynami z domu kultury sie dobrze poruszać.
Ale nie,tu trzeba fotki wstawiać bo wódka na stole.Wypili na swieżym powietrzu i nic złego sie nie stało.Widocznie krytycy nie maja znajomych czy przyjaciół co mogli by sie spotkać i razem sobie posiedzieć i przy okazji wypić bo nadarzyła sie ku temu dobra okazja.Widziałem 1-2 butelki na stole na 10 i wiecej osób i dobrze sie bawili a nie stekali jak PPM11 bo mu zle.Idz sie leczyc bo ja i inni z niczym chować sie nie musiałem.
Pozdrawiam

Marcin
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 51
Rejestracja: 31.08.2004, 22:12

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Marcin » 27.09.2015, 10:59

Może ktoś wie co działo się wczoraj około 21.00 w lokalu Chleb i Wino, naprzeciw stacji paliw BZ,przejezdzając nie widziałem jeszcze tyle uzbrojonej policji w Porębie

rozp
Regularny bywalec
Regularny bywalec
Posty: 263
Rejestracja: 16.11.2010, 21:11

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: rozp » 27.09.2015, 12:30

PPM111 pisze:Przyznam przesadziłem .
PPM111 trochę Cie nosi chłopcze ostatnio.
Gadasz bzdury, podnosisz głos a potem trzeźwiejesz i przepraszasz. :lol:
Parę postów wcześniej burzyłeś się, że burmistrz przeznacza kase ze swojej wypłaty na rózne cele (i że to tylko 30% a nie 50%tak jak obiecał) i jak sie dowiedziałeś że m.in. na prażonki to Ci sie ich odechciało. A jednak przyszedłeś na te prażonki, nie wiadomo czy z nudów czy znowu szukać jakiś sensacji i pisać o byle głupotach na forum.

Proponuje Ci idź na ryby, na spacer z pasem - dotleń mózg, albo idź do spowiedzi i wyrzuć Bogu to co Ci leży na sercu.
Na tym forum jest dyskusja o polityce a nie o tym, czy ktoś miał ochotę się napić czy nie :lol:

Lidka
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 160
Rejestracja: 04.05.2010, 20:36

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Lidka » 27.09.2015, 20:58

OSTRZEŻENIE. Proszę się szanować.
Post nie na temat. Usuwam.

Patiomkin
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 102
Rejestracja: 20.06.2007, 12:37

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Patiomkin » 28.09.2015, 00:51

Hmm i kolejnego pogoniono wyzwiskami itp. Ot królują podwójne standardy. Władza może chlać wódę na obiektach gdzie jest to w ustawie zabronione, obywatel nie może wypić piwa tam gdzie mu wolno bo władza i tak nie zna przepisów. Obywatel nie może napisać na forum normalnego słowa a władza może przeklinać byle z kropkami.

Przepraszam ale to ja proszę o dożywotniego warna bo nie wstrzymam i napiszę co o tym myślę.

OSTRZEŻENIE.
Usuwam obraźliwą część postu.

patafian
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 03.03.2015, 11:52

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: patafian » 28.09.2015, 09:39

hehe, porębianie! z a o r a ć Was i to głęboko! może kiedyś ktoś odkopie to wredne społeczeństwo, jak tego żółwia spod śmieci :D żenada, jak cała ta szopka z tym biednym miasteczkiem...

Indygo
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 42
Rejestracja: 05.07.2013, 11:59

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Indygo » 28.09.2015, 10:31

Trochę nie nadążam:
Co Lidka Masz do PPM111,który przepraszał?
Co tym bardziej Patiomkin masz do Lidki,Która,wcale z władzą i elitą nie trzyma?

Iwo Londa
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 26
Rejestracja: 30.06.2015, 12:27

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: Iwo Londa » 28.09.2015, 17:00

Obecnie współpraca miast partnerskich wydaje się być naturalnym elementem życia samorządowego. Rolą samorządów jest stworzenie płaszczyzny porozumienia, która umożliwia dalsze, bardziej szczegółowe kontakty poszczególnych środowisk. Oficjalne umowy i wizyty sprzyjają trwałości podstaw tej współpracy i przyjaznego klimatu. Charakter współpracy jest bardzo zróżnicowany – od działań kulturalnych, społecznych, sportowych do ścisłego, dobrze zorganizowanego współdziałania, wykorzystującego specjalistyczną wiedzę.
Poręba podpisała umowę partnerską z miastem Kistelek (Węgry). Porozumienie oparte zostało na zasadach tradycyjnego modelu współpracy i wynikało z przekonania, że wzajemne kontakty wpływają na lepsze zrozumienie partnerów. Dotychczas współpraca pomiędzy Gminami układała się bardzo pozytywnie. Dotychczas... Wyszło „z wora” nietaktowne zachowanie wywołane przez niewiedzę, jak należy postąpić w danej sytuacji i nieumiejętność zachowania taktownego w pewnych sytuacjach. Zachowanie bezmyślne i nieprofesjonalne. Kolejne zachowanie, które negatywnie prezentuje Porębę.
Pan Ryszard to twardy gracz, niepatyczkujący się z nikim i niewahający się przed żadną decyzją, jeśli uzna to za skuteczne rozwiązanie. Wydając polecenia nie zniża się do ich wyjaśniania, rozkazuje. Z upodobaniem stosuje połajanki. Jego model zarządzania zwie się represyjny. I chociaż na krótką metę jego metody mogą przynieść znaczące oszczędności i krótkotrwałą mobilizację, w dłuższej perspektywie czasowej przynoszą negatywne skutki – spada jakość pracy, wali się morale, ludzie przestają się utożsamiać z celem. Paradoksalnie jednak, styl represyjny ciągle ma wielu zwolenników. Być może są to pozostałości wpływów takich hierarchicznych, autorytarnych organizacji jak wojsko, milicja – demokracja niezbyt sprawdza się w ogniu walki. W końcu każdy lubi sobie porządzić. Jakie by jednak nie były rzeczywiste przyczyny popularności stylu represyjnego jest on szkodliwy, nieskuteczny i pozostaje w całkowitej sprzeczności z najnowszymi tendencjami w zarządzaniu. I naprawdę, nie wszystko, co kiedyś się sprawdzało nadal zachowuje swoją przydatność i jest warte pielęgnowania.
Poręba kolejny krok w tył...

mandarynka3
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 182
Rejestracja: 09.05.2011, 18:55

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: mandarynka3 » 28.09.2015, 18:11

Iwo Londa napisał :

"Co to za metody? Wzniecanie zawiści kierowane jest do tych, którzy przekazują wiedzę najmłodszym mieszkańcom miasta - przyszłości Poręby. Metoda jaką zastosowano to sterowanie poprzez strach, który jest teraz na porządku dziennym. Szuka się ludzi, aby napuścić ich na kogoś innego - niech inni bronią się albo nawzajem się pozagryzają. Ktoś sprawuje kontrolę nad świadomością tych wydarzeń. Cel: budzić strach, przerażenie. "Niewidzialni" mają innych straszyć i zatruwać społeczny spokój i atmosferę. Wszystko w imię jakichś bliżej nieokreślonych celów. Siły te wiedzą, że strach zawsze poraża, odbiera przytomność umysłu, po to aby nie robić niczego, co nie jest pomyśli tych niewidzialnych sił.

Nie jest marnowana żadna okazja, aby zaatakować. Wszystko w imię jakiegoś nieznanego (póki co), przeciętnemu mieszkańcowi, celu. Na kogo teraz rzucą się i kogo zaatakują niewidzialne siły w mieście Poręba? Tego nikt nie jest w stanie przewidzieć...
Wcześniej pisałeś o demonach czy diabłach. CZŁOWIEKU PRZESTAŃ JUŻ SZCZUĆ !!! Piszesz sam o sobie. Nie możesz pogodzić się z porażką ?! Każdy inteligentny wie, że węgrzy teraz mają większy problem jak uchodźcy niż mieszanie sie w pranie burdów takiej Poręby. A tak w ogóle to mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem psychicznym jest ok.

na_jeden_raz
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 37
Rejestracja: 20.11.2014, 10:59

Re: Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Post autor: na_jeden_raz » 28.09.2015, 20:00

mandarynka3 pisze: CZŁOWIEKU PRZESTAŃ JUŻ SZCZUĆ !!! Piszesz sam o sobie. Nie możesz pogodzić się z porażką ?! Każdy inteligentny wie, że węgrzy teraz mają większy problem jak uchodźcy niż mieszanie sie w pranie burdów takiej Poręby. A tak w ogóle to mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem psychicznym jest ok.
Nie mieszajmy dwóch systemów walutowych :) :) :)

To, że IvoLonda odlatuje, to fakt, ale to, że takie potraktowanie Węgrów przez nasze władze to wielki kwas i obciach - to również fakt. I uchodźcy nic do tego nie mają, a jedynie kultura, ogłada i zdrowy rozsądek... A tego widać brak.

ODPOWIEDZ