Nasze władze - Dyskusja, pytania i odpowiedzi

Dyskusje o polityce w lokalnym wydaniu
student
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 127
Rejestracja: 08.02.2005, 11:59
Lokalizacja: Poręba

Post autor: student » 08.10.2007, 17:54

no właśnie.Zdaje się, że skoro Radni pobieraja pensję za posiedzenia, to powinni debatować po godzinach pracy, za którą też przecież dostaja wynagrodzenie. Przesunięcie sesji na godzinę choćby 15 pewnie zachęciłoby paru mieszkańców do uczestnictwa.

Awatar użytkownika
erni
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 676
Rejestracja: 21.10.2006, 15:13

Post autor: erni » 08.10.2007, 19:53

Sesje trwają dość długo, więc jeśli przyjdziecie o 15-16tej to na punkt pod tytułem "sprawy różne" na pewno zdążycie. A w tym punkcie właśnie mają głos mieszkańcy.
W Hradcu dni są niespokojne I noce zatrute, Miażdży bruk polski żołnierz Swym podkutym butem.
Była wolność i swoboda, Była demokracja, W Hradcu Kralovem, w Hradcu Kralovem
Polska okupacja. http://youtu.be/6BD2qnBozvEI

emil
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 59
Rejestracja: 23.02.2007, 10:37

Post autor: emil » 17.10.2007, 19:25

Dość długo bo 1.5 godziny.Napewno wszyscy zdążą. Beznadzieja.

Awatar użytkownika
erni
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 676
Rejestracja: 21.10.2006, 15:13

Post autor: erni » 17.10.2007, 20:08

Sporo piszesz że 1.5 godziny to pewnie wiesz lepiej.

Według mnie godzina rozpoczęcia sesji jest idealna. Na sesję są zapraszani dyrektorzy szkół, referatów, instytucji (wodociągi, rejon energetyczny, Policja) - obecność wchodzi w zakres ich obowiązków, przybywają więc w godzinach pracy. Gdyby sesja zaczynała się o godzinie 15-tej, to ja osobiście jechałbym na nią po całej dniówce w pracy. Nie wiem jak inni radni, ale jestem wtedy już dość zmęczony a to nie służy dobrej pracy na sesji.
Po trzecie- trochę mi głupio, że w ogóle odpowiadam na moim zdaniem głupią zaczepkę użytkownika, który nigdy jeszcze nie napisał postu dłuższego niż jedna linijka. Jeśli będziesz na prawdę chciał to możesz się trochę wysilić i jednak przyjść na tą sesję zamiast próbować ustawiać ponad 30 osób pod swoje widzimisię.
W Hradcu dni są niespokojne I noce zatrute, Miażdży bruk polski żołnierz Swym podkutym butem.
Była wolność i swoboda, Była demokracja, W Hradcu Kralovem, w Hradcu Kralovem
Polska okupacja. http://youtu.be/6BD2qnBozvEI

emil
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 59
Rejestracja: 23.02.2007, 10:37

Post autor: emil » 21.10.2007, 09:04

Jeśli sesje rady miasta(a raczej bezradnej rady miasta) są tylko dla nauczycieli,energetyki to ja pasuje. A ja GŁUPI myślałem całe życie że sesje rady miasta są dla MIESZKAŃCÓW Poręby ( 8970 OSÓB)
A TO SPOTKANIE DLA 30 WSPANIAŁYCH. Dziekuję i przepraszam!

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 21.10.2007, 19:47

emil pisze:Jeśli sesje rady miasta(a raczej bezradnej rady miasta) są tylko dla nauczycieli,energetyki to ja pasuje. A ja GŁUPI myślałem całe życie że sesje rady miasta są dla MIESZKAŃCÓW Poręby ( 8970 OSÓB)
A TO SPOTKANIE DLA 30 WSPANIAŁYCH. Dziekuję i przepraszam!
Ty chyba nie umiesz czytać albo masz problemy ze zrozumieniem tekstu :? I jakiej bezrady? co Ci nie pasuje? jest duzo lepiej niz bylo przed ta ową bezrada wiec z lekka sie dziwie temu co piszesz...
Obrazek

Sztetke
Regularny bywalec
Regularny bywalec
Posty: 351
Rejestracja: 22.07.2004, 20:33

Post autor: Sztetke » 21.10.2007, 21:51

Erni taka mała uwaga subiektywna...nie wszyscy chętni do obrad rozpoczynają dniówkę o 6:00...a wręcz jestem przekonany że większość chodzi do pracy na 7:00...niestety nie jestem radnym i szef mnie nie zwolni na posiedzenie rady miasta jak wielu innych...troszkę wyobraźni...a tak przy okazji to podobno rada ma być dla ludzi a nie ludzie dla niej...??? zresztą raczej niemożliwe pracując 40 czy więcej godzin tygodniowo i rozpoczynając dniówkę o 6:00 zdążyć na 13...
sztuczna inteligencja jest niczym przy prawdziwej głupocie...

Awatar użytkownika
szwajcar
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 154
Rejestracja: 07.09.2007, 08:49

Post autor: szwajcar » 22.10.2007, 10:11

W pełni się z toba zgadzam SZtetke masz racje

Awatar użytkownika
erni
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 676
Rejestracja: 21.10.2006, 15:13

Post autor: erni » 22.10.2007, 17:47

No, ciężko nie mieć racji jeśli się pisze truizmy i sprawdzone hasła pod publiczkę zamiast się odnieść do postawionego argumentu.
Ostatnio zmieniony 22.10.2007, 20:58 przez erni, łącznie zmieniany 1 raz.
W Hradcu dni są niespokojne I noce zatrute, Miażdży bruk polski żołnierz Swym podkutym butem.
Była wolność i swoboda, Była demokracja, W Hradcu Kralovem, w Hradcu Kralovem
Polska okupacja. http://youtu.be/6BD2qnBozvEI

Awatar użytkownika
szwajcar
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 154
Rejestracja: 07.09.2007, 08:49

Post autor: szwajcar » 22.10.2007, 19:34

Po pierwsze erni nie pisze nic pod publiczkę bo nie mam w tym żadnego celu typu wkupić się w towarzystwo czy najeżdżać na radę miasta bo nie o to tu chodzi. Chodzi o to ze mnie też moi przełożeni nie zwolnią wcześniej na posiedzenie rady miasta , ze moje godziny pracy nie zaczynaja się o szóstej także w najlepszym układzie zdążył bym może na końcóweczkę. A co do tego że rada jest dla ludzi to uważam że ciężko by tak ustawić sie pod wszystkich mieszkańców no bo to już napewno by było niemożliwe. Także widzisz erni pojechałeś po mnie jak po zwykłym prostaku a ja poprostu napisałem ze zgadzam sie z szteke teraz poprawiam nie w pełni ale w znacznej części.

Awatar użytkownika
erni
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 676
Rejestracja: 21.10.2006, 15:13

Post autor: erni » 22.10.2007, 21:27

:shock: :shock: nie "jechałem" po Tobie, chodziło mi o teksty Sztetke typu "troszkę wyobraźni..." , "rada ma być dla ludzi a nie ludzie dla niej" i wyliczanie swojego czasu pracy. To wszystko to oczywiście prawda, ale w rozmowie przecież trzeba przynajmniej uwzględniać to, co mówi rozmówca. Większość z nas pracuje do 15-tej i po tej godzinie chce mieć czas wolny- to samo dotyczy pracowników UM i instytucji o których pisałem- dla nich sesja to po prostu praca.
Oczywiście byłoby dobrze gdyby mieszkańcy mieli jak największą możliwość brania udziału w sesjach- piszecie o takiej potrzebie, tylko szczerze się zastanówcie na ile jest to realna potrzeba czyli czy gdyby sesje rozpoczynały się o 17-tej to byście w nich uczestniczyli czy tylko ktoś potrzebował ponarzekać nie mając prawdziwej chęci uczestnictwa... W czasie Dni Poręby była uroczysta sesja w sobotę. Ktoś z Was był? Czy w świetle tego propozycja żeby - tak na początek przyjść na choćby końcówkę sesji albo po prostu raz urwać się wcześniej z roboty jest taka zła? No, przecież trzeba też trochę starać się rozumieć innych i dostosowywać się do otoczenia a nie od razu narzekać że nie jest do nas dostosowane.

Prośba na przyszłość- nie bierz tak wszystkiego do siebie bo się zamęczymy. Nikt tu przecież nie chce nikomu dokuczać.
W Hradcu dni są niespokojne I noce zatrute, Miażdży bruk polski żołnierz Swym podkutym butem.
Była wolność i swoboda, Była demokracja, W Hradcu Kralovem, w Hradcu Kralovem
Polska okupacja. http://youtu.be/6BD2qnBozvEI

student
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 127
Rejestracja: 08.02.2005, 11:59
Lokalizacja: Poręba

Post autor: student » 31.10.2007, 07:15

nie, no bez przesady. stawiam stówę, że taka sobotnia uroczysta sesja to nie były normalne obrady radnych tylko lekka imprezka z delikatnym głaskankiem typu kto co zrobił i komu za co dziękujemy.
Ale ja mam pytanie konkretne - minął rok nowych rządów, jakie funudsze z UE usyzkało miasto i na co?
Pozyskanie pieniędzy unijnych było w czołówce programów większosci radnych i burmistrza.
Czy Poręba jest nadal jedynym miastem w regionie, które nie korzysta na uczestnictwie w Unii? Nadal w urzędzie miejskim nie ma pracownika, który by umiał wypełnić wniosek?

Awatar użytkownika
BrowarMan
Moderator
Moderator
Posty: 1467
Rejestracja: 05.07.2004, 13:28
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: BrowarMan » 01.11.2007, 16:22

Z tego co kojarzę pozyskano sumkę na budowę ścieżek rowerowych..bodajże 156 tys Euro..jest o tym na forum..
Poza tym od złożenia wniosku do rozpatrzenia i zatwierdzenia az do pozyskania kasy tez troszkę czasu musi minąć.Ale może ktoś napisze jak ta sprawa wygląda bo mnie tez to interesuje.
Nigdy nie kłóć się z idiotami - sprowadzą Cię do swojego poziomu, a potem pokonają doświadczeniem.

Karol Hadrych
Radny
Posty: 437
Rejestracja: 24.10.2006, 07:33

Post autor: Karol Hadrych » 02.11.2007, 11:40

W miniony wtorek 30.10.2007 odbyła się XIV sesja Rady Miasta w Porębie.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
2, Zatwierdzenie protokołu z XII zwyczajnej sesji oraz XIII uroczystej sesji Rady Miasta Poręba,
3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym
4. Zapytania, interpelacje i wnioski radnych.
5. Wolne wnioski
6. powołanie Komisji Uchwał i Wniosków
7. Przeprowadzenie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Zawierciu na okres kadencji 2008 - 2011
a. przedstawienie stanowiska Zespołu Opiniującego zgłoszonych kandydatów na ławników sądowych,
b. powołanie Komisji Skrutacyjnej,
c. przeprowadzenie tajnego głosowania wyboru ławników do Sądu zgodnie z przyjętym Regulaminem wyboru Ławników do Sądu Rejonowego w Zawierciu.
d. odczytanie protokołu z przeprowadzonego głosowania przez Komisję Skrutacyjną z wyboru ławników.
e. podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Zawierciu na kadencję lat 2008 - 2011.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany do uchwały Nr VI/39/07 Rady Miasta Poręba z dnia 27 lutego 2007 w sprawie stawek czynszowych za grunty i użytkowe lokale komunalne stanowiące własność gminy Poręba.
9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Dąbrowa Górnicza na realizację zadania: zapewnienie dowozu i opieki osobie niepełnosprawnej za zajęcia szkolne.
10. Podjęcia uchwały w sprawie przeniesienia wydatków między działami.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany do uchwały nr XVIII/170/04 Rady Miasta Poręba z dnia 25 października 2007 r w sprawie ustalenia wysokości najniższego wynagrodzenia oraz wartości jednego punktu, stanowiących podstawę do obliczenia wynagrodzenia zasadniczego pracowników samorządowych zatrudnionych w szkołach i przedszkolu.
12. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych do Burmistrza Miasta Poręba
13. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych do Przewodniczącego Rady Miasta
14. Odpowiedzi na zapytania, interpelacje i wnioski,
15. Sprawy różne
16. zamknięcie obrad Sesji

Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym:
- w dniach 29-30. 09. 2007 odbyły się uroczystości z okazji 25 lecia odzyskania Praw Miejskich oraz V Światowego Festiwalu Prażonek.
- 14.10 z okazji Dnia Edukacji narodowej odbyło się spotkanie z nauczycielami, 18.10 uroczyste spotkanie w Miejskim Ośrodku Kultury w Porębie, z wyróżnionymi nauczycielami, w którym brał udział przedstawiciel Śląskiego kuratora oświaty w Katowicach Ewa Fiedziukiewicz oraz wizytator Kuratorium Oświaty delegatury w Sosnowcu Bożena Marzec. najwyższe odznaczenie w postaci medalu edukacji otrzymały: Pani Jadwiga Rok, Pani Grażyna Kluźniak
- 16.10 odbył się Bieg Papieski, inicjatywa Szkoły Podstawowej nr 2,
- 21. 10 odbyły się wybory do Sejmu i Senatu. 5 komisji obwodowych w Porębie pracowało bez żadnych zakłóceń, Frekwencja wyborcza w naszym mieście wyniosła 51,12%.
Wybory przedstawiają się następująco:
PO - 1541 głosów
LID- 928 głosów
PIS - 915 głosów
PSL - 169 głosów
PP - 62 głosy
Samoobrona - 36 głosów
LPR - 27 głosów
- złożono 49 wniosków o stypendium socjalne,
- utwardzono parking przy cmentarzu
- trwa remont drogi krajowej 78
- założono nowe słupki i łańcuchy przy ul. Zakładowej
- wycięto uciążliwe drzewa,
- Przetarg na zimowe utrzymywanie dróg i chodników wygrał MPGKiM w Porębie,
- Nadzór budowlany przeprowadził przegląd mostów. Na 8 mostów, 3 mosty nadają się do remontu. Trwa przygotowywanie dokumentacji technicznej aby doprowadzić mosty do poprawnego stanu.
- odbyłem spotkanie z prezesem RIO, oraz z Marszałkiem Województwa Śląskiego Januszem Moszyńskim w sprawie pozyskania środków dla miasta. Poręba ma szansę pozyskać środki z Województwa na infrastrukturę dróg. Trwają prace nad przygotowaniem i złożeniem wniosku.
- projekt ścieżek rowerowych będzie realizowany w 2008 roku. pozyskano 156.000 Euro
- odbyła się wizja lokalna w sprawie parkingu przy cmentarzu,
- obyły się święta firmy Enion, MPGKiM oraz Dzień Metalowca,
- brałem udział w spotkaniach sprawozdawczo - wyborczych Hodowców Gołębi oraz Polskiego Związku Emerytów Rencistów i Inwalidów
- nawiązujemy współpracę z przedsiębiorcą z Holandii, który jest zainteresowany pozyskaniem terenów pod działalność gospodarczą w naszym mieście,
- dzięki dyrektorowi Gimnazjum Panu Arkadiuszowi Pompce pozyskano 40.000 zł dofinansowania na podjęcie uczniów z Ukrainy.

Interpelacje zgłosili:
Gabriel Zieliński:
- dziękuję za zmieniający się wizerunek naszego miasta, w przeciągu 11 miesięcy załatwionych jest bardzo dużo spraw.
- proszę o interwencję w sprawie:
- wąwozu oraz ubytków na ulicy Przełęcz
- zapadnięcia asfaltu na ul. Górnośląskiej, Kolejowej
- parkowanie samochodów przy ul. Stolarskiej,
- o doświetlenie ul. Krynicznej - ostatni dom pod lasem
- Estetyki tablic ogłoszeniowych
- Chodników i traw przy posesjach,
- bezpańskich psów biegających za dziećmi,
- Czy patrole kontrolują sprzedaż alkoholu nieletnim? Jak wygląda sytuacja komisji antyalkoholowej,
- Jaka jest koncepcja odnośnie ul. Niweckiej jaka to będzie droga? Jeśli będzie to droga gminna, uważam, że należy pomyśleć o chodniku przy tej ulicy.
Jerzy Błach:
- Czy są prowadzone przygotowania do opracowania przestrzennego planu zagospodarowania miejscowego terenu leżącego pomiędzy ul. Partyzantów a ul. Myśliwską. Chodzi o uruchomienie strefy gospodarczej i ściągniecie nowych podmiotów gospodarczych?
- Co dalej z planem budowy osiedla na Stoku?
- Czy w 2008 roku ruszą pierwsze prace z budową kanalizacji na ul. Zakładowej, Górnej i Osiedlu Kolonia?
- Proszę o dostawienie kontenerów przy miejscowym cmentarzu przed dniem Wszystkich Świętych
Janusz Widurski:
- w imieniu swoim, mieszkańców jak i wszystkich korzystających z drogi krajowej DK 78 dziękuję za konkretny i pomyślny finał przeprowadzonych rozmów z GDDKiA. Dzięki Pana staraniom mamy nową nakładkę asfaltową.
- czy jest już oddane do użytku remontowane przejście dla pieszych nad rzeką Czarna Przemsza? w rejonie skrzyżowania z ul. Fabryczną. Uważam, że przejście winno być zabezpieczone, bo w obecnej sytuacji istnieje realne zagrożenie ze strony przejeżdżających pojazdów. W nieodpowiedni sposób zostało zabezpieczone nabrzeże przy tym przejściu od strony Zawiercia. Bardzo strome zbocze brzegu tuż przy początku przejścia stwarza potencjalne zagrożenie zwłaszcza dla dzieci. Uważam, że należy to miejsce zabezpieczyć barierką lub łańcuchami.
- Dlaczego wyjeżdżając z ul. Fabrycznej na Dk 78 usytuowane sa w odległości 20 m znaki drogowe "STOP" Jeden jest pionowy a drugi poziomy. sytuacja oburza kierowców
- W wieloletnim planie inwestycyjnym na lata 2007 - 2009 zaplanowana jest inwestycja pt " Chodnik przy ul. Zakładowej? Czy jest możliwe rozpoczęcie tej inwestycji w 2008 roku?
- Proszę Pana komendanta policji o zwrócenie uwagi na przejęcia pieszych w niedozwolonych miejscach (okolice sezamu, ośrodka zdrowia). Prosze o słowne upomnienia, gdyż przejścia w takich miejscach zagrażają życiu
Leszek Majewski:
- Dziękuję w imieniu swoim i mieszkańców Krawcy oraz Dziechciarzy za przegląd oświetlenia ulic
- Czy będzie trwała wymiana krawężników i chodników przy remontowanej krajówce?
- Czy odpowiednie komórki urzędu miasta mogą spowodować usunięcie zakrzaczeń z pasa drogowego ulic Niweckiej, Krawieciej, Przyszłości od krawężnika do granicy posesji.
Ernest Mizera:
- proszę o usunięcie zakrzaczeń przy ulicach nieopodal zbiorników wodnych. Zakrzaczenia powodują słabą widoczność dla kierowców
- proszę o zapoznanie się z ofertą jednej z firm która proponuje tańsze rozwiązania jeśli chodzi o oświetlenie w mieście.
Marian Machura:
- jaki zakres prac będzie jeszcze wykonany przy DK 78?
Ewa Skulimowska:
- Jaki jest koszt boisk na ośrodku MOsiR czy płatności są uregulowane?
- Jakie są efekty działań pełnomocnika zatrudnionego ds. funduszy unijnych?
- Dziękuję prezesowi ROD za oczyszczenie pobocza przy prawej stronie ogródków działkowych, za pomoc w zakresie ochrony środowiska i estetyki naszego miasta.
- W związku ze zbliżającym się okresem zimowym na jakim etapie jest inwestycja związana z oświetleniem garaży przy ul. Chopina?.
Interpelacje złożył również Zbigniew Sałaciński randy powiatowy:
- czy w przyszłym planie budżetowym jest po stronie inwestycji brany pod uwagę remont chodnika od restauracji "LAS VEGAS" (była "Stylowa") do cmentarza?
- Jak wygląda sprawa Ochrony i jednostki w Ciągowicach?
W kolejnym punkcie sesji Radni podjęli uchwały zgodnie z porządkiem obrad.
Na ławnika do Sadu Rejonowego w Zawierciu wybrano Panią Barbarę Kubuśka.
Odpowiedzi Burmistrza na interpelację Radnych
Gabriel Zieliński:
dziękuję ze zmieniający się wizerunek miasta jest zauważalny, analizując sytuację finansową miasta, po rozmowie z Panem Słowikiem, być może w tym roku uda się na ul .Przełęcz wykonać prace remontowe. Będę starał się aby w tym roku ten problem rozwiązać. PO rozmowie z Panem Flakiem, prace wykonywane przez RPWiK, będą realizowane, jednak Pan Flak prosił aby dać mu trochę czasu gdyż problem polega na "wykonawcy", który obecnie pracuje na innym terenie.
Inżynier Rok poinformował ze tablice informacyjne są czyszczone raz na miesiąc, natomiast na wiosnę nastąpi renowacja słupów ogłoszeniowych. Doświetlenie ul. Krynicznej wiąże się z potrzebą dobudowania druta, zlecenie to zostało uruchomione. Co do chodników zarastających trawą, informuję, że w obszarze posesji, utrzymanie porządku należy do mieszkańców, będzie stosowne zarządzenie, sprawa jest obecnie monitorowana. Komisja antyalkoholowa działa właściwie, po ostatniej kontroli w punktach handlowych stwierdzono pewne uchybienia w postaci braku tablic "Zakaz spożywania alkoholu" itp. Drogi przy Niweckiej, Baśniowej są drogami powiatowymi. Staramy się uruchamiać środki w powiecie, są przygotowywane materiały, aby te ulicy były we właściwym stanie do użytkowania. Problem psów wraca przy każdej sesji, prowadzone są działania w celu rozwiązania tego problemu, wszelkie uwagi przekazywane są doktorowi weterynarii.
Jerzy Błach
Plan zagospodarowania przestrzennego będzie realizowany. 2 firmy logistyczne są zainteresowane pozyskaniem terenu o powierzchni 20h. Ubolewam, że firma Stalobrex, będzie musiała z powodu zaniechań z lat ubiegłych opuścić nasz teren.
Budownictwo jednorodzinne jest dużą szansa dla miasta. Osiedle na stoku będzie realizowane. Jest przygotowywana dokumentacja kanalizacji, przewidziane są również środki na realizacje tego zadania. Co do chodników przy ul. Zakładowej - skoro będzie realizowany projekt kanalizacji, chodniki póki co będą realizowane w późniejszym czasie. Dołożę starań aby kontenery przy cmentarzy zostaną w odpowiedni sposób przygotowane.
Janusz Widurski:
Dziękuje ze nasze wspólne działania są dostrzegane, a zarazem za cierpliwość i wsparcie. Wszelkie Prace remontowe przy DK 78, kładka itp. są realizowane przez z góry narzucony projekt. Wydział Ruchu Drogowego przygotował projekt i oni realizują jego założenia zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Remont trwa, 20 listopada zostanie wykonana jeszcze jedna 2 cm warstwa nakładki, zatoki autobusowe będą również w należyty sposób uzupełnione. sygnalizacja świetlna obok sezamu będzie realizowana w przyszłym roku. Co do ul Zakładowej odniosłem się w interpelacji radnego Błacha.
Leszek Majewski:
Również dziękuję ze działania są dostrzegane, prace będziemy wykonywać sukcesywnie w miarę możliwości środków finansowych, sprawą zakrzeczeń zajmiemy się po 1 listopada. Jest to również odpowiedz do interpelacji Pana radnego Mizery.
Ernest Mizera: - Zapoznamy się z ofertą, przeanalizujemy, na pewno szukamy oszczędności i nie wykluczone że ta ofertą będziemy zainteresowani.
Ewa Skulimowska:
- Koszt boisk został zrealizowany przy dużym udziale sponsorów za co serdecznie dziękuję. Mistrzostwa były wspaniałą promocją dla miasta, a boiska będą w przyszłości zasilacz budżet naszego miasta. Juz w przyszłym roku pojawiło się wiele pomysłów na zorganizowanie w naszym mieście turniejów siatkarskich na skalę Polski.
- Referat Promocji działa właściwie, póki co skupiamy się na złożeniu projektu do Urzędu Marszałkowskiego, niektóre programy nie są jeszcze otwarte. Dołożymy wszelkich starań aby pieniądze pozyskiwać. Poszczególne jednostki samodzielnie wypełniają i składają wnioski do poszczególnych programów (szkoły, mok itp)
- Temat doświetlenia garaży jest monitorowany. Dokonam starań aby doświetlić garaże w I kwartale przyszłego roku.
Zbigniew Sałaciński:
- chodnik do cmentarza jest dla mnie tematem bardzo ważnym, który chciałbym zrealizować w tej kadencji. Dołożymy starań aby realizacja tego chodnika stała się faktem w niedalekiej przyszłości. Jest szansa, że właśnie ze środków z Urzędu Marszałkowskiego, uda się nam zrealizować to zadanie,
- Jesteśmy na dobrej drodze do zamknięcia tematu jednostki w Ciągowicach.
Po wyczerpaniu tematów Przewodniczący zamknął obrady XIV sesji.
Ostatnio zmieniony 02.11.2007, 21:31 przez Karol Hadrych, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Matt
Administrator
Administrator
Posty: 3420
Rejestracja: 31.05.2004, 13:40
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: Matt » 02.11.2007, 12:02

Dzięki Karol za sprawozdanie ;) Wszystko wydaje się być na dobrej drodze. Tak trzymać.
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej nie mam pewności." - A. Einstein

ODPOWIEDZ