Gimnazjum

Wszystko o lokalnych placówkach oświatowych
Awatar użytkownika
konstantinov
Regularny bywalec
Regularny bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 23.09.2005, 20:47

Post autor: konstantinov » 27.04.2006, 14:10

Polski był taki sobie ale matma była makabra :evil: były zadania ktorych sie uczy w liceum :/ dajcie spokój głupi był jak cholera :P
"...I've Got Heart And Theres Nothing I Love More Than This Game..."
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilku
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 13.10.2005, 18:33
Lokalizacja: Poręba

Post autor: Wilku » 27.04.2006, 22:37

Egzaminy gimnazjalne niema co sie bac sam je kiedys pisałem tez sie obawiałem ale jak sie okazało potem to śmiech na sali niewiem poco i czemu onie sie służa niby?????
Stara Szkoła Nie Pamiętasz Tych Czasów-Reprezentuje Siebie -Nie Wywołuj WILKA z Lasu

Awatar użytkownika
Matt
Administrator
Administrator
Posty: 3415
Rejestracja: 31.05.2004, 13:40
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: Matt » 27.04.2006, 22:39

Wilku pisze:Egzaminy gimnazjalne niema co sie bac sam je kiedys pisałem tez sie obawiałem ale jak sie okazało potem to śmiech na sali niewiem poco i czemu onie sie służa niby?????
I zdałeś? :shock:
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej nie mam pewności." - A. Einstein

Awatar użytkownika
BrowarMan
Moderator
Moderator
Posty: 1467
Rejestracja: 05.07.2004, 13:28
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: BrowarMan » 28.04.2006, 10:15

Gimnazjalne zdają wszyscy :wink: :wink: kwestia tego na ile punktów bo potem te punkty decyduja o szansach przyjecia do szkoły średniej..czyli im mniej punktów tym "teoretycznie" mniejsze szanse na dostanoie sie do wybranej szkoły.. :lol:
Nigdy nie kłóć się z idiotami - sprowadzą Cię do swojego poziomu, a potem pokonają doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Matt
Administrator
Administrator
Posty: 3415
Rejestracja: 31.05.2004, 13:40
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: Matt » 28.04.2006, 10:34

Zgadza się ;) Ale z tego co słyszałem to niektórzy nie potrafili wpisać poprawnej daty urodzenia :shock:
"Dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej nie mam pewności." - A. Einstein

Awatar użytkownika
konstantinov
Regularny bywalec
Regularny bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 23.09.2005, 20:47

Post autor: konstantinov » 17.05.2006, 15:18

Dzisiaj odbyły się zawody rejonowe lekkoatletyczne. Brało udział w nim 9 gimnazjów...ale nie pamietam wszystkich więc nie będę wymiawiał :P .

Konkurencje:

Chłopcy:
100m.
300m.
1000m.
Pchnięcie kulą
Rzut oszczepem
Skok w dal

Dziewczyny:
100m.
300m.
600m.
Pchnięcie kulą
Skok w dal

To tak...Chłopcy zajęcli I miejsce :D i jadą na finał mistrzostw wojewódzkich do Częstochowy 25.05 :) A dziewczyny zajęły 3 miejsce ze stratą 13 pkt do zwycięzców :( U dziewczyn wiem tyle, że jeszcze Gim. z Kroczyc wygrało.
"...I've Got Heart And Theres Nothing I Love More Than This Game..."
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
BABKA KIEPSKA
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 95
Rejestracja: 04.12.2004, 15:16

Post autor: BABKA KIEPSKA » 31.05.2006, 15:10

Dawno mnie nie było:)
Byłam dziś w gimnazjum oraz SP 1 w Porębie zaczerpnąć informacji u pewnej nayczycielki. Idąc korytarzem i mówiąc "dzień dobry" spotkałam się w odpowiedzi z głową odwróconą w bok i udawaniem ze mnie nie znają. Wcześniej te same nauczycielki gdy uczęszczałam jeszcze do podstawówki i gimnazjum prosiły mnie o udział w olimpiadach czy przeglądach i zawodach sportowych. Dziś jednak jako "dumne pawie" mówiąc dzień dobry odwracają głowę w bok lub udają że nie widzą. To nawet się zdarza na mieście. Tak właśnie zachowują się kobiety które uczą dzieci zasad wychowania. Uważam że te kobiety (niektóre) to karierowiczki z M-2, dumne pawice które robią wielką łachę by odpowiedzieć na zwrot grzecznościowy.
Nie spodziewałam się takiego braku szacunku u pedagogów.
Wcale nie kiepskie posty.....

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 09.06.2006, 13:24

Dzisiaj uczniowie klas 3 gimnazjum mają komers w Domu Kultury. Idę tam jako osoba "zaproszona" :P Najpierw jak zwykle polonez a potem juz "imprezka". Moze wezme aparat to zrobie pare fotek i wrzuce ale serio niewiem czy bede brał ;)

Szkoda tylko, ze ten komers jest w dniu kiedy Polska gra z Ekwadorem :(:(:(
Obrazek

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 30.01.2007, 20:02

Jutro i pojutrze trzecioklasisci będą pisać próbne egzaminy gimazjalne. Jutro test z przedmiotów humanistycznych a pojutrze ze ścisłych. Życzę wszystkich powodzenia :)
Obrazek

Awatar użytkownika
lukas
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 669
Rejestracja: 20.12.2006, 22:50
Lokalizacja: z bufetu
Kontakt:

Post autor: lukas » 05.02.2007, 08:20

czy dzisiaj sa na sali gimnazjum jakies egzaminy lub cos takiego :?:

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 05.02.2007, 14:14

Nie nie ma nic. Chyba, ze trening przed zawodami w reczna ale jeszcze nie wiadomo.
Obrazek

student
Sporadyczny bywalec
Sporadyczny bywalec
Posty: 127
Rejestracja: 08.02.2005, 11:59
Lokalizacja: Poręba

Post autor: student » 19.03.2007, 06:47

Gimnazjum chyba dość pręznie działa. Często odbywają się wycieczki zagraniczne, teraz chyba tez jadą, bo znajoma poprosiła, żebym jej córkę trochę podciągnął z niemieckiego.Na marginesie, poziom nauczania tego języka jest katastrofalny.

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 19.03.2007, 22:41

Tak teraz organizowana jest wymiana z miasteczkiem w niemczech. Najpierw jedziemy do niemiec i potem wraz z nimi jedziemy do Polski do Poręby :) Wczesniej byla wycieczka do Beneluxu. Dosyc duzo sie dzieje... Poprostu Klub Europejski i... dobrze działajacy samorzad :P :P :P :P

PS
Dzisiaj reprezentacja szkoły w siatkówkę (chłopcy) zostali mistrzami rejonu ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
ZiGi
Mistrzu
Mistrzu
Posty: 1140
Rejestracja: 16.06.2004, 20:28
Kontakt:

Post autor: ZiGi » 23.04.2007, 21:27

Jutro i pojutrze trzecioklasisci pisza egzamin gimnazjalny... Jutro Polski i Historia a jutro Matma-Przyroda... Trzymajcie kciuki ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
konstantinov
Regularny bywalec
Regularny bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 23.09.2005, 20:47

Post autor: konstantinov » 23.04.2007, 22:18

Życzę powodzenia :)
"...I've Got Heart And Theres Nothing I Love More Than This Game..."
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ